Introduzione di Talenti Zerothermo - A Grande Influenza di u Pannellu di Isolamentu Vacuum

Kaiyan Luo, hè ghjuntu à travaglià in Zerothermo cum'è introduzione di talentu di u guvernu in 2018, è tene a pusizione di u subdirector generale di Sichuan Zerothermo Technology.Era dedicatu à a ricerca è u sviluppu dipannelli d'insulazione di vacuum.(Eccu un video per a vostra riferenza).

Hà stabilitu a squadra -U squadra di R & D di l'insulazione di vacuum in 2018. Ci sò 24 membri chjave in a squadra, è 25% di elli anu un maestru.Hè cuscienziosu è pragmaticu in u so travagliu, cuncintratu nantu à l'applicazioni tecniche di materiali d'insulazione termale.Sottu a so dirigenza, i membri di a squadra cuntinueghjanu à cullà esperimenti, dati, ispezioni, verificazione ripetuta, cunferma.Attraversu una ricerca à longu andà, a squadra hà innuvatu un pruduttu un novu materiale d'insulazione termale super - pannellu d'insulazione di vacuum basatu in materiale di nucleu di silice fumed, è upannelli isolati à vacuumhè stata largamente usata in a custruzzione di logistica di a catena fridda è in l'industria d'alta temperatura.

pannelli insulati ligeri

A squadra di Luo di Kaiyan hè impegnata in a ricerca di u rendiment di u vacuum.In nuvembre 2020, a so squadra hà sviluppatu un materiale d'insulazione in vacuum per u almacenamentu è u trasportu di a nova vacuna di a corona.À u listessu tempu, a squadra hà participatu à a preparazione di u standard naziunale (pannellu d'insulazione di vacuum).È a prestazione di u pannellu d'insulazione di vacuum Zerothermo hè davanti à u standard di l'industria.

I pannelli d'insulazione di vacuum Zerothermo sò stati esportati cù successu à i Stati Uniti è l'Europa, creendu un ingressu di centinaie di milioni di RMB.Sè vo vulete amparà di più infurmazione di pannelli insulation vacuum basatu nant'à u materiale di nucleu di silice fumed, per piacè sentite liberu di cuntattateci.

pannelli d'insulazione di vacuum fatory

Zerothermo si focalizeghja nantu à a tecnulugia di vacu da più di 20 anni, i nostri prudutti principali: pannelli d'insulazione di vacuum basati nantu à materiale di nucleu di silice fumed per vaccini, medica, logistica di a catena di friddu, congelatore, pannellu d'insulazione di vacuum integrata è di decoru, vetru vacuum, porte è finestre isolate à vacuum. .Sè vo vulete amparà di più infurmazione circaPannelli d'isolamentu di vacuum Zerothermo, Per piacè sentite liberu di cuntattateci, ancu vi sò benvenuti à visità a nostra fabbrica.

Manager di vendita: Mike Xu

Telefono: +86 13378245612/13880795380,

E-mail:mike@zerothermo.com

U situ web: https://www.zerothermovip.com


Tempu di post: 21-ghjugnu-2022