Zerothermo hà participatu à l'attività di materiale di custruzzione verde di Sichuan à e zone rurali

L'attività "Materiali di custruzzione verde à e zone rurali" hè una attività à grande scala implementata cumuna da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione, u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale, u Ministeru di l'Agricultura è l'Affari Rurali, u Ministeru di u Cummerciu, l'Amministrazione Statale per u Regulamentu di u Mercatu, è l'Amministrazione Naziunale di Rivitalizazione Rurale.U scopu di prumove a pruduzzione, a certificazione è l'applicazione di materiali di custruzione verdi, prumove u cunsumu verde, è aiutà à custruisce belli paesi.Cum'è un impurtante destinazione di visita è unità di supportu di i Materiali di Custruzzione Verdi di Sichuan à l'attività Campagna (Stazione Xichong),Sichuan Zerothermo Technology Co., Ltd. dimustratu a so forza è i rializazioni in a ricerca è u sviluppu, a pruduzzione, a prumuzione è u serviziu di materiali di custruzzione verdi cù tecnulugia di risparmiu d'energia di vacuum cum'è u core per i participanti in l'attività.

Zerotermu

Prima di l'iniziu di a riunione, i participanti sò ghjunti prima à a visita di u situ di custruzzione di Zerothermo Carbon R & D.U corpu principale di l'edifiziu Zero Carbon R & D hè stata cumpletata è hè prevista per esse ufficialmente messa in usu in marzu 2023. L'edifiziu Zerothermo Carbon R & D hè un edifiziu d'energia zero custruitu da u metudu di custruzzione di edifizii prefabbricati, è scuntrà u standard di trè stelle. custruzzione verde.Dopu à a fine, diventerà u primu edifiziu prefabbricatu di energia zero in Sichuan.

Horor Zerothermo

L'edifiziu di ricerca è sviluppu adotta una quantità di tecnulugia di punta in l'industria di l'edilizia, cumpresa a tecnulugia di prutezzione perimetrale di integrazione di struttura di decoru di isolamentu termicu prefabbricatu,vetru vacuumTecnulugia di muru di cortina, tecnulugia d'aria fresca di ricuperazione di calore d'alta efficienza, tecnulugia d'integrazione di edifiziu fotovoltaicu, tecnulugia di surviglianza di l'ambiente intelligente, etc.pannellu d'insulazione à vacuum, vetru di vacuum, tavuletta di muru curtain d'insulazione di vacuum di superficia metallica,muru d'isolamentu di l'isolamentu di l'unità di vacuum, vetru vacuum photovoltaic, etc sviluppatu è pruduciutu indipindentamente da Zerothermo Company.Rapprisenta u livellu di punta di u campu di a custruzione domestica

Showroom Zerothermo

I delegati à a riunione hà datu altu ricunniscenza è apprezzazione à a nova tecnulugia R & D è u travagliu di prumuzione di Zerothermo in materiali di custruzzione verde, è s'aspittavanu sinceramente chì Zerothermo pò coglie l'uppurtunità di sviluppu storicu, cuntinuà à fà sforzi persistenti per prumove i materiali di custruzzione verde per ghjucà un rolu impurtante in a custruzzione è u sviluppu rurale.

fabbrica

Dopu à a visita di u situ, a riunione di lanciamentu hà iniziatu ufficialmente.In a riunione di lanciamentu, i dirigenti di u guvernu provinciale è lucale di Sichuan anu premiatu à l'imprese di pruduzzione è di prumuzione di materiali di custruzzione verdi, cumpresi Sichuan Zerothermo Science and Technology Co., LTD., Per dimustrà u so ricunniscenza è incuragisce i sforzi di l'imprese chì participanu à u bastimentu verde. materiali per l'attività campagnola.

Edificiu di R&D Zerothermo

U corpu principale Zerothermo di l'edificiu di R&D Zero Carbon hè statu finitu è ​​hè previstu di esse ufficialmente in usu in marzu 2023.

Basatu nantu à a tecnulugia di u vacuum core, Sichuan Zerothermo Technology Co., Ltd. hà da cuntinuà à creà un novu mondu di risparmiu energeticu di edifiziu verde, aiutà à ottene u scopu di "carbon peak carbon neutral" in u campu di a custruzzione, prumove i materiali di custruzzione verdi in millaie di famiglie, cusì chì u cuncettu di sviluppu verde prufonda arradicata in u core di a ghjente.Zerothermo, lasciate u bastimentu verde più vicinu à voi!

Zerotermu

Zerotermu Focus nantu à a tecnulugia di vacu per più di 20 anni, i nostri prudutti principali: pannelli d'insulazione di vacuum basati nantu à materiale di nucleu di silice fumed per vaccine, medica, logistica di a catena di friddu, congelatore, pannellu d'insulazione è di decoru integratu,vetru vacuum, porte è finestre insulate à vacuum.Sè vo vulete amparà di più infurmazione circa Pannelli d'isolamentu di vacuum Zerothermo,per piacè sentite liberu di cuntattateci, ancu site benvenutu per visità a nostra fabbrica.

Sale Manager: Mike Xu

Telefono : +86 13378245612/13880795380

E-mail:mike@zerothermo.com

situ web:https://www.zerothermovip.com


Tempu di Postu: 12-Jan-2023