Pannelli d'insulazione di vacuum VIP guarantisci u vostru sistema di sicurezza di a catena di friddu

Un sistema di catena di friddu sicuru è cumpletu, dopu a cugliera di l'ingredienti da l'urigine, deve passà per parechji ligami cum'è pre-cooling, processing, storage low-temperature, trasportu frigorifico, distribuzione, etc., è infine consegnatu à i cunsumatori.Duranti tuttu u prucessu di almacenamentu è trasportu di a catena di friddu, l'alimentu frescu hà esigenze strette in u cuntrollu di a temperatura.

A variazione di a temperatura hà un impattu irreversibile nantu à a qualità di l'alimentu frescu.Quandu a fluttuazione di a temperatura supera a temperatura ottima di almacenamento di l'alimentu, i microorganismi si multiplicanu, è a qualità nutrizionale di l'alimentu frescu serà accelerata, è i prublemi di sicurezza alimentaria è di qualità affruntà sfidi severi.

In l'investimentu di a catena di friddu, a più alta proporzione hè l'almacenamiento friddu è i camioni frigoriferi, chì sò e facilità core in a catena di friddu.Trà i numerosi fattori chì affettanu u magazzinu friddu è i camioni frigoriferi, a selezzione di materiali d'insulazione termale hè a chjave per cuntrullà i cambiamenti di temperatura.

frutti di mare

Pannellu d'insulazione à vacuum VIPhè un tipu di materiale insulation catena friddu, chì hè prufessiunale usatu in l 'industria catena friddu.I pannelli utilizanu principarmenti a silice fumata cum'è materiale core, film di barriera di vacuum cum'è materiale di barriera di gas, è ancu hè un materiale d'isolamentu termicu industriale fattu di altu vacu per una macchina di imballaggio in vacuum.Hè attualmente u materiale d'insulazione termale più avanzatu è efficiente in u mondu.

65
PET-film-Vacuum-insulated-Panels

A sicurità alimentaria ùn hè micca una materia triviale,Pannelli d'isolamentu à vuoto di silice fumedAssicurà a sicurezza alimentaria è l'igiene in larga misura per mezu di un rendimentu di isolamentu termicu stabile è una longa vita di serviziu, creendu un sistema di sicurezza di a catena di friddu chì hè esclusivu per voi.

15

Pannelli isolati da u vacuum (pannellu VIP)Vantaghji principali

1. A cunduttività termale hè sottu 0.0045W / (m·K), materiale di silice fumed cored, è hè attualmente u megliu materiale d'insulazione termale;

2. U pannellu d'insulation inorganic d'alta efficienza pò riduce u gruixu di a capa d'insulation, riduce u voluminu di l'ughjettu, è cresce u spaziu di almacenamiento.

3. Eccellente durabilità, a vita hè più di 50 anni;

4. Bona stabilità, chì pò assicurà effittivamenti l 'effettu insulation termale;

5. Size Flexible (5-50mm), pisu ligeru è facili stallazione;

6. Safe è amichevuli di l'ambiente, facennu una grande cuntribuzione à a prutezzione di l'ambiente è a cunservazione energetica naziunale.

Scopu di l'applicazionePannelli insulati à vacuum VIPsò principarmenti usati per l'insulazione termale, cum'è frigoriferi di casa, frigoriferi per yacht, mini frigoriferi, frigoriferi di vittura, congelatori criogenici, riscaldatori d'acqua elettrici, vending machines, congelatori, cuntenituri refrigerati, insulazioni di muru di edifici è trasportu.

fibra di vetru-applicazione
pannelli d'insulazione di vacuum fatory

Zerotermu fucalizza nantu à a tecnulugia di vacu per più di 20 anni, i nostri prudutti principali: pannelli d'insulazione di vacuum basati in materiale di nucleu di silice fumed per vaccine, medicale, logistica di a catena di friddu, congelatore, pannellu d'insulazione è di decoru integratu, vetru vacuum, porte è finestre isolate in vacuum.Sè vo vulete amparà di più infurmazione circaPannelli d'isolamentu di vacuum Zerothermo,per piacè sentite liberu di cuntattateci, ancu site benvenutu per visità a nostra fabbrica.

Manager di vendita: Mike Xu

Telefono: +86 13378245612/13880795380,

E-mail:mike@zerothermo.com

situ web:https://www.zerothermovip.com


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2022