Pannellu di Isolamentu Vacuum (Panel VIP) "Stock Potenziale" di Prutezzione Ambientale è Risparmio Energeticu

Cum'è un novu tipu di materiale d'insulazione termale d'alta efficienza,Panneau d'isolation sous vide (Panneau VIP)hà e caratteristiche di bassu conductività termale, piccula dimensione, pesu ligeru, prevenzione di u focu, prutezzione di l'ambiente è senza contaminazione.In cunfrontu cù i materiali d'insulazioni termali tradiziunali, a conduttività termale di u bordu VIP hè solu 1/6 o ancu più bassu di quella di i materiali d'insulazioni termali tradiziunali, è u so spessore hè solu 1/5 ~ 1/10 di i materiali ordinali, èpannellu VIP ùn usa micca strati chì deplete l'ozonu in u prucessu di produzzione.Havi i vantaghji duali di prutezzione di l'ambiente verde, salvezza è risparmiu d'energia, è ghjunghje u scopu di salvà spaziu.Hè un materiale d'insulazione termale ideale, adattatu per e limitazioni di spaziu è i requisiti di rendiment d'insulazione termale.

ingrosso pannelli isolanti à vuotu

E caratteristiche ligere è sottili di i pannelli d'insulazione di vacuum beneficianu ancu di questu.A massa per unità di area hè menu di 15kg/㎡, è u gruixu hè generalmente 10-50mm, chì ponu risponde à e diverse esigenze di risparmiu energeticu di diverse regioni di u paese.In cunfrontu cù parechji materiali d'insulazione in u mercatu, si pò dì chì hè assai bonu.Hè magre è ligeru, chì permette ancu di riduce l'area di a capa d'insulazione, ùn occupanu micca spaziu, migliurà a tarifa di a stanza, è diminuite u costu in generale.In più, upannellu d'insulazione à vacuumhà ancu u core performance di classa A ignifuga, a prova di umidità è impermeabile, di sicurità è di prutezzione di l'ambiente, è risponde à tutti i requisiti di l'applicazione di edifiziu.

Upannellu isolatu à vacuum hè principarmenti fattu di materiali inorganici, chì integra ticnoluggìa dâ high-tech cum'è a tecnulugia struttura nano-microporous, high vacuum ticnoluggìa, è ancoraring tecnulugia patenti., U rendiment d'isolamentu termale hè assai bonu.

Cù u rapidu sviluppu di u mo paese in l'ultimi anni, a pressione di u cunsumu eccessivu d'energia è a contaminazione ambientale hè aumentata.Solu da piglià misure efficaci ponu esse risolti i blocchi di stumbling in u prucessu di sviluppu.L'impurtanza di a diversificazione di l'offerta di risparmiu d'energia è l'applicazione di l'energia rinnuvevuli hè imminenti.Per assicurà l'effettu di l'isolamentu termale, l'aumentu di u gruixu di u materiale significa ancu chì u pesu unità è u costu aumentanu.Stu approcciu ùn hè micca ecunomicu, difficiule di custruisce, è riduce a sicurità di u sistema.Un tipu di materiale d'insulazione termale chì hè à tempu efficiente è ligeru è magre hè assai necessariu, cusì i bordi VIP anu cuminciatu à esse largamente usati.

applicazione di pannelli d'insulazione di vacuum
Building-Vacuum-insulation-Panels

 

Custruzzione di Pannelli d'Isulazione Vacuumvantaghji di l'applicazione:

1. Quandu s'utilice in l'edificazioni, u bordu VIP pò ottene una zona efficace.L'area massima efficace pò esse ottenuta quandu a dimensione di l'edificiu hè fissata.

2. L'applicazione di bordu VIP pò riduce l'altezza di u passu trà a sala di l'isulazione termale è a terrazza è migliurà u cunfortu.

3. L'appiecazione di pannelli VIP pò assicurà a custruzzione di pavimenti è tetti insulati termicamente in dimensioni d'altezza limitata.

4. I pannelli VIP ponu furnisce un insulamentu termale satisfactoriu per l'edificazioni gabled cù un solu tettu chjucu.

pannelli d'insulazione di vacuum fatory

Zerothermo si focalizeghja nantu à a tecnulugia di vacu da più di 20 anni, i nostri prudutti principali: pannelli d'insulazione di vacuum basati nantu à materiale di nucleu di silice fumed per vaccini, medica, logistica di a catena di friddu, congelatore, pannellu d'insulazione di vacuum integrata è di decoru, vetru vacuum, porte è finestre isolate à vacuum. .Sè vo vulete amparà di più infurmazione circaZpannelli isolanti à vacuum erothermo, per piacè sentite liberu di cuntattateci, ancu site benvenutu per visità a nostra fabbrica.

Manager di vendita: Mike Xu

Telefono: +86 13378245612/13880795380,

E-mail:mike@zerothermo.com

situ web:https://www.zerothermovip.com


Tempu di posta: 01-09-2022