Vantaghji Super Applicazioni di Pannelli Isolanti Vacuum Silicon Fumed in Edificii Low-Energy

Avà u cunsumu energeticu di custruzzione hè diventatu un ostaculu maiò à u sviluppu sustinibili di u mondu.L'edifizii à bassa energia si riferiscenu à l'edificazioni chì selezziunà in modu cumpletu diverse tecnulugia di risparmiu d'energia in quantu à a struttura di l'involucri, l'energia è i sistemi di l'equipaggiu, l'illuminazione, u cuntrollu intelligente è l'utilizazione di l'energia rinnuvevule, è u so livellu di cunsumu d'energia hè assai più bassu di quellu di l'edificazioni convenzionali.L'insulazione è u risparmiu d'energia sò assai impurtanti per l'edificazioni, è u tema core hè a selezzione di materiali d'insulazione.

Isulatu à u vacuum

Cum'è un novu tipu di materiale d'insulazione di edifiziu, i pannelli d'isolamentu in vacuum di silice fumed Zerothermo anu una bona resistenza à u focu è un rendimentu ritardante di fiamma, bassa conduttività termica, longa vita di serviziu, bassu cunsumu d'energia in u prucessu di produzzione, bona prutezzione ambientale ecologica è elevati requisiti per l'ambiente ecologicu. prutezzione.Sviluppà a squadra Zerothermopannelli d'insulazione di vacuum per a catena di friddu è a custruzzione.

custruzzione-pannelli-insulazioni-vacuum

Siccomu i rigulamenti nantu à a prutezzione di l'ambiente, l'effettu di serra è u cunsumu d'energia in diversi paesi in u mondu sò diventati sempre più cumpleti, è i requisiti sò sempre più stretti, a prestazione superiore di i pannelli d'insulazione di vacuum in l'applicazioni di l'edifiziu hè diventata sempre più. più evidenti, soprattuttu u materiale di nucleu di silicone fumatu Materiale pannelli d'insulazione di vacuumavè vantaghji assoluti.

Bon isolamentu termale è effettu di risparmiu d'energia

A so conductività termale hè sottu 0.0045W / M•K, l'effettu di l'insulazione termale hè bonu, l'effettu di risparmiu d'energia hè notevuli, a casa hè calda in l'invernu è fresca in l'estiu. ridutta.Trà elli, ùn ci sarà micca sensu sensu in l'invernu è senza sensu di coccia in l'estiu.L'usu di e case di pannelli insulati in vacuum Fumed Silica rializeghja "caldi in l'invernu è frescu in l'estiu, verde, sanu, còmode è piacevule" attraversu l'insulazione termale.

Un bonu effettu di isolamentu acusticu è prutezzione di l'ambiente verde

A causa di l'unicità di u materiale di u core di silice fumed, u so rendimentu d'insulazione di u sonu hè ancu assai bonu, creendu un spaziu tranquillu è privatu per u pruprietariu.A prutezzione di l'ambiente verde aiuta l'edificazioni à risparmià energia.Pannelli isolati in vacuum di silicone fumatu I VIP ùn anu micca emissioni di gas dannosi, nè rifiuti solidi, nè polveri, nè rumore, nè fognature durante u prucessu di produzzione, ottenendu cinque emissioni "zero", è ponu esse riciclati è riutilizati.

 

Materiale Super Sicurezza è Ignifuga

A sicurità, a prevenzione di u focu è a vita di serviziu sò listessi à quelli di u muru.Materiale incombustibile di Classe A, fermamente ligatu à u muru di basa, anti-cracking, anti-cavitation, anti-shedding, è bona resistenza à u clima.Ùn crack and fall off per l'espansione di l'alta temperatura in l'estiu è a cugliera fridda in l'invernu.

paragone di pannelli insulati
pannelli d'insulazione di vacuum fatory

Zerotermufucalizza nantu à a tecnulugia di vacu per più di 20 anni, i nostri prudutti principali: pannelli d'insulazione di vacuum basati in materiale di nucleu di silice fumed per vaccine, medicale, logistica di a catena di friddu, congelatore, pannellu d'insulazione è di decoru integratu, vetru vacuum, porte è finestre isolate in vacuum.Sè vo vulete amparà di più infurmazione circaPannelli d'isolamentu di vacuum Zerothermo,per piacè sentite liberu di cuntattateci, ancu site benvenutu per visità a nostra fabbrica.

Manager di vendita: Mike Xu

Telefono: +86 13378245612/13880795380,

E-mail:mike@zerothermo.com

situ web:https://www.zerothermovip.com


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022