A prumuzione di l'implementazione di a "Doppia Carbone" - Conferenza di Raccomandazione di Prodotti Zerothermo Vacuum

Avà l'energia glubale, a custruzzione, l'industria è parechji altri campi anu da usher in enormi sfide è cambiamenti.materiali di risparmiu d'energia vacuum, Sichuan Zerothermo Technology hè statu invitatu à Urumqi è hà tenutu a prima reunione cù u guvernu lucale, associazioni, unità di design / supervisione, imprese.

pannelli d'isolamentu di vacuum à risparmiu energeticu
vetru insulatu à vacuum per muru cortina

À a riunione, i rapprisentanti avianu una grande intelligenzaUn pruduttu d'isolamentu à vacuum Zerothermo.In u campu di a custruzzione, Zerothermo piglia i novi materiali di vacuum cum'è u materiale core, è sviluppa in modu indipendenti e suluzioni di prutezzione di l'esterno di i novi materiali d'insulazione di vacuum, i vantaghji sò listati cum'è seguita.

New Vacuum-Insulation-materiali

Isolamentu à VacuumPannelli per l'edificazione

Classe A materiale d'insulazione a prova di focu, solu 2 cm di spessore pò ottene u stessu effettu d'insulazione cum'è u materiale d'insulazione tradiziunale di 10 cm, chì migliurà efficacemente a tarifa di a stanza.

Vetru d'isolamentu à vacuum

In cunfrontu cù u vetru insulante tradiziunale, u vetru di vacuum hà un rendimentu di isolamentu termale 4 volte più altu è un effettu d'insulazione acustica 30% più altu.Quandu s'utilice in porte di custruzzione, finestri è cortina, l'effettu generale di risparmiu energeticu di l'edificiu pò esse aumentatu da 5%.

Novu altru Materiale Core

Nuvelle soluzioni energetiche per l'edificazioni cum'è u vetru di vacuum fotovoltaicu è i sistemi di tetti solari ponu furnisce energia pulita supplementaria per l'edificazioni è creanu edifici à zero carbonu.

Pannelli Murali Per l'edificazione

L'isolamentu termale di vacuum prefabbricatu è a decorazione integrata è i muri d'isolamentu termale di vacuum unità ùn solu adattanu à l'edificazioni prefabbricate, ma cumpensu ancu i so difetti in u risparmiu d'energia è a riduzione di emissioni.

pannelli d'insulazione di vacuum fatory

Tecnulugia Zerothermo (Linglinghao).hè una fabbrica (70,000 sqms) di Beijing Jiutian Zhenshi Group chì hè focu annantu à a tecnulugia di vacuum, è simu dedicati à aplly uapplicazione di tecnulugia di vacuumin u risparmiu energeticu è l'insulazione archiviata, cum'è buliding, cold-chain, logica, trasportu medicale & Storage, insulation industriale.Speremu sinceramente di custruisce una relazione di cummerciale cun voi nantu à a basa di u benefiziu mutuale è di u prufittu in un futuru vicinu assai vicinu. Se ci sò dumande nantu à u nostru pruduttu d'insulazione di vacuum, per piacè cuntattateci, vi risponderemu prestu.

Manager di vendita: Mike Xu

Telefono : +86 13378245612/13880795380

E-mail:mike@zerothermo.com

situ web:https://www.zerothermovip.com/


Tempu di post: Jul-12-2022