I pannelli nano microporosi à alta temperatura prumove u risparmiu energeticu è a riduzione di emissioni in l'industria di cimentu

pannelli d'isolamentu di vacuum superiore

Comu sapemu chì west hè bonu in l'attrezzatura metallica, a Cina hà un talentu in l'ingegneria civile, per esempiu, ucustruzzione di a Great Wall, u Grand Canal Beijing-Hangzhou, ferrovie d'alta velocità, ponti marittimi è palazzi alti.Cina hè ricunnisciutu da u mondu cum'è un "pazzu di l'infrastruttura".In u prucessu di sviluppu rapidu di l'infrastruttura di a Cina, u sviluppu di materie prime infrastrutturali, azzaru, cimentu è altre industrii hà ghjucatu un rolu cruciale.

In u 2021, per via di a carenza di energia internaziunale, a riduzzione di l'impurtazioni di carbone, u duppiu cuntrollu di u cunsumu energeticu naziunale, è l'insufficiente fornitura di energia nova, i costi di produzzione di l'imprese di cimentu aumenteranu bruscamente.Sottu à stu fondu,ZerotermuTechnology Co., Ltd.hà studiatu prufondamente a tecnulugia è e caratteristiche di cunsumu d'energia in u prucessu di produzzione è di fabricazione di l'industria di cimentu, è hà fattu usu di i so vantaghji tecnichi in u campu di u risparmiu d'energia è a preservazione di u calore di novi materiali di vacuum (Pannelli nano microporosi à alta temperatura)è prupostu una suluzione sistematica per u risparmiu d'energia è a riduzione di u cunsumu in l'industria di cimentu.

Diversi materiali d'isolamentu termale per e diverse parti

1. In a parti di a temperatura più bassa,tradiziunalebordu di silicatu di calciu pò esse cunsideratuà causa dia perspettiva di l'ecunumia.

2. Per i pezzi di temperatura non ultra-altu, a struttura cumminata di nano-piastra è piastra di silicatu di calciu pò esse usata, chì ponu ottene l'effettu di rinfrescante sopra à 20 ℃.

3.For parti di temperatura ultra-alta, una cumminazzioni di bordu di fibra ceramica high-alumina, nano-insulation board, è tavulinu di silicate di calciu pò esse usatu, chì ùn pò micca solu assicurà l'effettu d'insulazione termale, ma ancu assicurà a sicurezza è a puntualità di materiali isolanti termichi.

pannelli isolati à vacuum

Vantaggi cum'è seguita:

Sicondu i dati di calculu di l'industria, l'usu di materiali nano-insulazioni ponu furnisce spaziu per riduce u cunsumu di calore di ogni tonnellata di clinker da 2 à 3 kg di carbone standard, migliurà efficacemente l'efficienza di l'utilizazione di u calore di a linea di produzzione di cimentu.

In cunfrontu cù u tavulinu di silicatu di calciu tradiziunale, quandu u grossu di u novu materiale nano-insulation hè u listessu, a temperatura di a superficia esterna di l'equipaggiu di sistema di preriscaldamentu è pre-decomposition hè ridutta da 8 ~ 15 ℃.

Dopu à a rinuvazione di a nova cunchiglia di materiale nano-insulation, ci hè assai spaziu per riduce a temperatura di l'equipaggiu.Reduce a perdita di energia in u prucessu di produzzione, riducendu u cunsumu d'energia, l'effettu ecunomicu di salvà u carbone hè assai significativu, è riduce assai l'emissioni di carbone.

pannelli d'insulazione di vacuum fatory

Zerotermupiglia a realizazione di u scopu "Double Carbon" cum'è a so propria rispunsabilità, piglia a ricerca è u sviluppu scentificu è tecnologicu cum'è a forza motrice, è piglia ecunomica è pratica cum'è a strada per aiutà l'industria à salvà energia è cresce l'efficienza, è creanu un verde, vita ecologica, sana è bella!

Zerothermo focus in a tecnulugia di vacuum per più di 20 anni, i nostri prudutti principali:pannelli d'insulazione di vacuum basati nantu à materiale di nucleu di silice fumedper vaccine, medicale, logistica di a catena di friddu, freezer, insulation vacuum integrata è panel di decoru, vacuum glass, vacuum insulated porte è windows.If vo vulete amparà di più infurmazione circa Zerothermo vacuum glass, per piacè cuntattateci.

Manager di vendita: Mike Xu

Telefono : +86 13378245612/13880795380

E-mail:mike@zerothermo.com

U situ web: https://www.zerothermovip.com


Tempu di post: Jul-19-2022