Bill Gates hà citatu Building Energy-Saving Black Technology - Vacuum Glass

Ricertamenti, Bill Gates hà publicatu un video aghjurnatu à u so contu di e social media nantu à e so novi scuperte in u campu di u cambiamentu climaticu è a cunservazione di l'energia.In u video, Bill Gates parla di i prublemi di l'insulazione di l'edificiu è a cunservazione di l'energia da a perspettiva di a perdita di calore è di calore in l'invernu.Ellu ammenta ancu chì u calore entra è esce da i finestri in questa ora di l'annu, chì ùn solu ùn custa soldi, ma ancu affetta u cambiamentu climaticu.Da a perspettiva di i benefici ecunomichi è u cambiamentu climaticu glubale, hà prupostu se novi materiali puderanu risolve megliu u prublema di a perdita di calore in u vetru di a finestra, un ligame "debule" di l'insulazione di l'edificiu.Bill Gates, sicuru, truvò a risposta chì cercava, è quellu materiale era "vetru vacuum, perchè i finestri di vetru vacuum anu un sandwich di vacuum in l'internu chì trappula u calore. Chì tipu di "Tecnulugia Nera" hè questu vetru? Chì hè laminatu à vacuum. Chì ci hè a diffarenza trà stu tipu di vetru è u vetru à doppia strata chì avemu spessu usatu per porte è finestri ?vetru vacuum.

"Vacuum Glass" hà iteratu cumplettamente "vetru cavu" in a tecnulugia di risparmiu d'energia, chì hè una "tecnulugia nera" impurtante per trattà l'insulazione di l'edificiu è u cambiamentu climaticu glubale in u futuru. Per esse simplicemente, "vetru vacuum" hè un spaziu pocu spaziu trà. Dui pezzi di vetru. Pompemu l'aria in questu spaziu, per ottene un statu di "vacuum" trà dui pezzi di vetru. U vetru cavu hè ancu cumpostu di dui pezzi di vetru, ma trà i dui pezzi di vetru pienu d'aria. o gas inerte.

vacuum-glass-struttura

U vetru vacuum hè un novu tipu di vetru di risparmiu d'energia, hè cumpostu di dui o più di dui vetru di vetru, vetru di vetru cù un diametru di supportu 0.2mm in una distribuzione di matrice quadrata, l'usu di saldatura di puntu di fusione bassu intornu à i dui vetri. sigillati, unu di u vetru hà un outlet d'aria, dopu à u vacuum di scarico sigillati cù pezzi di sigillatura è saldatura bassu temperatura per furmà una camera di vacuum.Per a parte trasparente di l'envelope di l'edifiziu, ùn solu assume u requisitu di l'illuminazione, ma ancu minimize u guadagnu di calore in l'estiu è a perdita di calore in l'invernu.Sicondu statistiche pertinenti, u tassu di influenza di a custruzione di una struttura di busta trasparente (porte, Windows, cortina, etc.) nantu à u cunsumu energeticu di u bastimentu righjunghji 40%.

vetru temperatu 1
vacuum-glass-details1

Differenti da u vetru isolante tradiziunale,vetru vacuumperchè ùn ci hè micca gasu trà i dui pezzi di vetru, vetru vacuum effittivamenti isolatu cunduzzione di calore è cunvezione di u calore, accumpagnatu da una barriera di vetru low-E efficiente di radiazione termica, u coefficient di trasferimentu di calore di vetru vacuum pò esse Bassa quant'è 0.5W/( ㎡.K), ancu più bassu cà i trè vetru dui cavità vetru insulating.U nivellu d'insulazione termale di u vetru di vacuum pò ottene un rendimentu termale simili à quellu di u muru d'insulazione, chì libera ancu assai a pressione d'insulazione termica di i profili di finestra è cortina.In più di a migliione sustanziale di u rendiment di l'insulazione termale, a prestazione di riduzzione di u rumore di u vetru di vacuum hè stata assai migliurata: a capacità d'insulazione di pesu di un vetru di vacuum unicu hè più di 37dB, è u vetru di vacuum composite pò ghjunghje à più di 42dB.L'usu di Windows di vetru di vacuum o pareti cortina pò isolà in modu efficace u rumore esternu è migliurà l'ambiente di sonu interni.

vetru-isolatu-avucatu-per-edificazione
Zerotermu

Zerotermu Focus nantu à a tecnulugia di vacu per più di 20 anni, i nostri prudutti principali: pannelli d'insulazione di vacuum basati nantu à materiale di nucleu di silice fumed per vaccine, medica, logistica di a catena di friddu, congelatore, pannellu d'insulazione è di decoru integratu,vetru vacuum, porte è finestre insulate à vacuum.Sè vo vulete amparà di più infurmazione circa Pannelli d'isolamentu di vacuum Zerothermo,per piacè sentite liberu di cuntattateci, ancu site benvenutu per visità a nostra fabbrica.

Sale Manager: Mike Xu

Telefono : +86 13378245612/13880795380

E-mail:mike@zerothermo.com

situ web:https://www.zerothermovip.com


Tempu di Postu: Feb-02-2023