I pannelli d'insulazione in vacuum 40HQ Fumed Silica sò spediti à i Stati Uniti da Zerothermo Factory

Recentemente i travagliadori di Zerothermo anu imballatu un 40HQPanneaux d'isolation sous vide à la silice fumée,è questi pannelli seranu spediti in i Stati Uniti per mare cum'è esigenza di u cliente, credemu chì questi pannelli d'alta qualità aiutanu i nostri clienti à creà un grande benefici.

pannelli isolati à vacuum

ZerotermuApplicà a tecnulugia d'insulazione di vacuum per dà materiali novi pussibulità.A forza di l'insulazione termale hè oltre l'imaginazione, a conduttività termale hè menu di 0.0045w (mk), è l'effettu di l'insulazione termale hè più di 6 volte di i materiali tradiziunali A vita di serviziu hè più di 10 anni, utilizendu materiali compositi inorganici, senza ODS. materiali.

ingrosso pannelli isolanti à vuotu

Tecnulugia di Vacuum Zerothermohà criatu una marca forte, è i so prudutti d'alta qualità anu vintu u ricunniscenza di parechji clienti internaziunali.Zerothermo hà furnitu parechje soluzioni efficaci di a catena fredda per i clienti in tuttu u mondu.

Zerothermo hà un numeru di linii di pruduzzioni è un numeru di tecnulugia vacuum R & D ingegneri cù 20 anni di pricipitazioni tecnulugia vacuum, è avemu focu annantu à a ricerca è u sviluppu è a produzzione di tecnulugia di vacuum, chì furnisce una guaranzia per a qualità di u produttu.Zerothermo aderisce sempre à i valori di "integrità, pragmatismu, innovazione è efficienza", è pruduce prudutti di più alta qualità.Avà i pannelli d'insulazione di vacuum Zerothermo sò stati venduti à parechji paesi in l'America di u Nordu è l'Europa.

pannelli d'insulazione di vacuum fatory

Zerothermo si focalizeghja nantu à a tecnulugia di vacu da più di 20 anni, i nostri prudutti principali: pannelli d'insulazione di vacuum basati nantu à materiale di nucleu di silice fumed per vaccini, medica, logistica di a catena di friddu, congelatore, pannellu d'insulazione di vacuum integrata è di decoru, vetru vacuum, porte è finestre isolate à vacuum. .Sè vo vulete amparà di più infurmazione circaPannelli d'isolamentu di vacuum Zerothermo, Per piacè sentite liberu di cuntattateci, ancu vi sò benvenuti à visità a nostra fabbrica.

Manager di vendita: Mike Xu

Telefono: +86 13378245612/13880795380,

E-mail:mike@zerothermo.com

U situ web: https://www.zerothermovip.com


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022