2022 Nanjing Pharmaceutical Cold Chain International Summit Forum - Zerothermo hè cun voi

U 8thU Forum Internaziunale di u Summit 2022 nantu à a Catena di Fredda Farmaceutica Tutta a Catena di l'Industria si terrà in Nanjing u 22 di lugliu. Sichuan Zerothermo, Cum'è una impresa d'alta tecnulugia integrata in u campu di u risparmiu d'energia di vacuum è l'insulazione termale, mostreremu questi prudutti in questa cima.Accoltamu tutte l'imprese à visità, negoziate è cooperate!

vips isolati à vacuum
pannelli vips isolati da u vacuum

Mercati di i prudutti di a catena di friddu farmaceuticu

Nta l'ultimi anni, a scala di vendita di prudutti farmaceutichi di a catena di friddu cum'è vaccini, droghe biologiche, dispositi medichi, prudutti di sangue è IVD chì necessitanu almacenamentu è trasportu à bassa temperatura hè aumentata annu per annu, è a nova epidemia di a corona hà prumuvutu l'accelerazione. u sviluppu di l'industria farmaceutica di a catena di friddu.Sicondu statistiche, a scala di u mercatu di a catena di friddu farmaceutica supera i 400 miliardi di RMB in 2020, è a rata di crescita hè rimasta à circa 20% in l'ultimi anni.

vips insulati à vacuum per a scatula più fresca

Imprese participanti

Pannelli d'insulazione di vacuum China

 

 

Avà l'espansione cuntinuu di a scala di u mercatu di a catena di friddu farmaceutica, "biomedicina" serà definita cum'è una industria strategica emergente in a direzzione di standardizazione, raffinamentu è qualità.A catena di friddu farmaceutica mette in avanti esigenze più elevate, è l'ulteriore migliuramentu di u sistema di tracciabilità di a catena di friddu di i prudutti farmaceutici, una larga copertura, alta efficienza, low cost, sicura è affidabile rete logistica di a catena fredda per i prudutti farmaceutichi hè stata basamente formata.

In sintesi, l'era di a standardizazione, a digitalizazione è a qualità di a catena di friddu farmaceutica hè ghjunta.In questu casu, a logistica di a catena di friddu farmaceutica hè diventata u focu di l'imprese.In questa riunione, u ramu di l'affari farmaceuticu di a Federazione All-China di l'Industria è u Cummerciu di l'Industria Farmaceutica Camera di Cummerciu invitarà i dirigenti di i dipartimenti statali pertinenti è esperti famosi in l'industria per assistisce à a riunione per discutiri l'orientazione di a pulitica, attuale. situazione, novi tendenzi è opportunità, custruzzione di standardizazione, Scambiu è interpretazione pulitiche nantu à tematiche calde, cum'è a logistica di a catena di friddu di terzu partitu, a logistica di a catena fridda intelligente, u modu di logistica di a catena fridda di e-commerce farmaceutica, u sviluppu mudernu di a catena di fornitura farmaceutica, a qualità è surviglianza di sicurità è di a catena di friddu.Zerothermo Technology hè unu di i rapprisentanti di a cumpagnia chì participanu à sta cunferenza, è i nostri prudutti seranu presentati à tutti i participanti.

À propositu di a tecnulugia Zerothermo

SichuanZerotermuTechnology Co., Ltd. hè una impresa d'alta tecnulugia cuncentrata in u sviluppu di u produttu, a produzzione, a vendita è u serviziu in u campu di u risparmiu d'energia di vacuum è l'insulazione termale, Zerothermo focus in a tecnulugia di vacuum per più di 20 anni, i nostri prudutti principali:pannelli d'insulazione di vacuumbasatu annantu à u materiale di nucleu fumed per vaccine, medica, logistica di a catena di friddu, congelatore, pannellu d'insulazione è di decoru integratu, vetru vacuum, porte è finestre isolate à vacuum,chì sò largamente usati in a custruzzione, a medicina, u magazzinu friddu, etc. Logistica di a catena, l'industria d'alta temperatura è l'altri campi.Se vulete sapè più infurmazione nantu à i pannelli d'insulazione di vacuum Zerothermo, per piacè cuntattateci.

Manager di vendita: Mike Xu

Telefono : +86 13378245612/13880795380

E-mail:mike@zerothermo.com

Situ Web: https://www.zerothermovip.com

isolatu à vacuum per i congelatori

Tempu di post: Jul-22-2022